• Wpisów:5
  • Średnio co: 349 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 18:07
  • Licznik odwiedzin:2 082 / 2095 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Nie czekam na nic, czekam na coś
Mówią, że nie ma na co czekać
Nie ma, kurwa, jebać, czekam na złość
Ucieka czas, gonię marzenia
Czekam na [?] B do D do G
Ducha hart, pogoń trwa – w biegu

Podaj bidon, speed jak na fecie
Ziom na mecie robi melanż, Bisz zrobi na mecie
Lecę jak światło przez eter
Moje minuty to lata dla nich, wracam wiecznie młody
U nich się nie zmienia nic, wiecznie starzy
Nie czekam na nią, tworzę sam ją, jedną szansę
Żeby wjebać się do gry jak do banku z klamą
Łapy w górze, daj co moje, ty
Nie graj bohatera, bohater tu gra o swoje
Chcesz zatańczyć? Taniec punchy, capoeira
Jestem zły bo jestem dobry
Cóż, przerosłem próg obczajki, jestem obiektywnie dobry
Wbijam w guz dzieciarni
Nie mów mi, że jestem pyszny, bo to ja cię zjadam
Siema, był MC, znikł MC, nara

W biegu
Nie do końca wiadomo dokąd, ale to szczegół
Najważniejsze dopiąć tu swego po to, by nie mógł
Żaden pajac nigdy zadawać pytania „czemu?”
Jestem królem swego świata – Bisz demiurg

Nie czekam na kwit, lecz na złoto
Platynę mnożoną
Tych płyt powinno iść gdy nie chodzą, nie muszą
Latają, [?] ponad tym, czego słuchają fani sraczki
Nie wiesz czyj? To agonalny ból rap gry
Raperzy nie płaczą, choć biali nie potrafią latać
Rzucam swoje gówno w locie, chuj wie kogo trafia
Ci co wiedzą, łapią w lot, ci co nie, łapią bluzgi
Pieprzą jeden system, srają drugiemu w japie po ustnik
Nie czekam na zryw, czekam ziew twój przy, cudzysłów
Nowej, cudzysłów, płycie rapera, którego lubisz w chuj
Więc za co? Ja nie wiem, kurwa, to jest szczyt lenistwa
Wielu, by zjeść swój ogon, musiałoby go najpierw wysrać
Nie dla hardkorów, truskuli, czy awangardy
To dla ludzi, którym starczy ich imię, by pękły
Biszu, prowokuję progres, sraj albo szczaj
Ty, nie czekam na daremny trud państwowej edukacji

W biegu
Nie do końca wiadomo dokąd, ale to szczegół
Najważniejsze dopiąć tu swego po to, by nie mógł
Żaden pajac nigdy zadawać pytania „czemu?”
Jestem królem swego świata

W biegu
Nie do końca wiadomo dokąd, ale to szczegół
Najważniejsze dopiąć tu swego po to, by nie mógł
Żaden pajac nigdy zadawać pytania „czemu?”
Jestem królem swego świata – Bisz demiurg

Nie czekam, chcę złamać to gówno, wraca jak czkawka
Nie czekam, chcę złamać to gówno, wraca jak
Nie czekam, chcę złamać to gówno, wraca jak czkawka
Trzeba to rozjebać, taka prawda

Nie czekam, chcę złamać to gówno, wraca jak czkawka
Nie czekam, chcę złamać to gówno, wraca jak
Nie czekam, chcę złamać to gówno, wraca
 

 
{ Mówisz ,,uciekasz '' a ja po porostu chcę uniknąć kolejnej kłótni. Nie chcę znów płakać całego dnia . Chcę spokoju . Daje Ci po prostu czas do namysłu co takiego zrobiłeś . Jak mnie krzywdzisz głupimi słowami .Więc proszę Cię już nigdy nie mów tego słowa . Ja nie uciekam .

Dzięki Tb nie czekam na śmierć , dzięki Tb się uśmiecham . Więc nie odbieraj mi tego co już mi dałeś . }

Wielu z nas robi błędy . Sztuką jest się do nich przyznać
 

 

siedzę i jem masę krówkową i będę się uczyć ..Czy wy też czasem macie takie napady na jakieś dziwne rzeczy ?
 

 
,, Ten chłopak nie daje się kochać jest zbyt twardy , bo jak zdechnie będzie zbyt martwy ''



No więc siedzę sobie pije herbatę i słucham muzyki . Bardzo lubię słuchać muzyki ,uspokaja mnie , podnosi na duchu . Muzyka to coś co uzależnia . Każdy ma swoje ulubione piosenki .
Ale oprócz muzyki kocham oglądać anime i czytać mangę. Jestem osobą która się nie wychyla z pośród grupy krzykiem, jestem sobą .
Moje ulubione zwierzęta to wilki i świnki morskie
<3
  • awatar Apple12: @Rudzikowa: Różnie . Bardzo wierna jestem DBZ(dragon ball z) , wolf's rain. Najbardziej znane jest chyba Naruto . Jeszcze Fate/stay night , buso renkin , togainu no chi . : )
  • awatar Rudzikowa: Jakie anime oglądasz? Co mogłabyś polecić?
  • awatar heaem: muzykaaa <3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
,,Między ziemią a niebem jest człowiek, z głową w chmurach stąpając twardo.Przewodzę przez moje życie , te siłę która czyni ciężkość lekką. Baranek który jest lwem - jestem piękną bestią ''





Rodzimy się sobą , nie umierajmy jako czyjaś kopia .